Till: Styrkelabbet

Lägg till en tränarfunktion i Styrkelabbets träningsapp

Kära Daniel, Philip och övriga goa medarbetare bakom Styrkelabbets träningsapp. Som ni vet har det svenska utbudet av träningsappar varit begränsat och vi träningsentusiaster har länge varit tvungna att ta till barbariska lösningar som penna och papper, eller ve och fasa - varit tvungna att använda träningsappar på engelska!

Men sedan kom ni, en mörk decemberdag, och sken ert ljus över oss med Styrkelabbets träningsapp. Visst, den har buggat, kraschat och ändrat utseende. Men nu börjar det bli ordning på den. Det finns inte lika många buggar, men desto fler funktioner! Men fortfarande är den inte komplett. Vi personliga tränare famlar fortfarande i mörkret efter en träningsapp som vi kan dela med oss till våra klienter, så våra klienter kan dela med sig av sin träning till oss.

Trainerize, My PT Hub, Truecoach och alla andra tränarsystem där ute duger inte för oss socialt distanserade svenskar. Vi vill kunna distansera oss i vår träning - men på svenska!

Snälla kan ni göra en tränarfunktion i er träningsapp?

Vi svenska tränare behöver en träningsapp som tillåter oss att socialt distansera oss från våra klienter - men på svenska! Med all fantastisk funktionalitet i en praktisk applikation som tillåter oss att planera givande träningsprogram i en snygg och smidig form.

2020-05-09 09:38:02 +0200

2020-05-08 19:14:06 +0200