Inga salstentor under pandemin

Här samlar vi kampanjer som handlar om att studenter är oroliga för att bli smittade när deras skolor tvingar dem till att göra salstentor. Saknas det en namninsamling i din stad så kan du göra en själv genom att trycka på knappen "Starta kampanj".

Hitta din lokala kampanj
Din plats

(2) kampanjer

En vädjan till KTH och Utbildningsdepartmentet
    Ytterligare resurser för att möjliggöra att studenter ges möjligheten att klara studierna under rådande situation är ett litet pris att betala när framtiden är i skriande behov av uppfinnare, vare sig av nya vaccin eller förnybara bränslen. ** ENGLISH TRANSLATION FOR OUR INTERNATIONAL STUDENTS ** Additional resources to enable students to be given the opportunity to complete their studies under the current situation is a small price to pay when the future is in dire need of inventors, whether of new vaccines or renewable fuels.
    925 av 1 000 Underskrifter
    Skapad av Theo dor
  • NEJ TILL SALSTENTOR
    Förändringen är att motverka smittspridningen så vi någon gång kan återgå till det normala. Vi är trötta på det begränsade livet vi lever och det gör inte saken bättre med att låta samtliga studenter göra tentor i sal.
    27 av 100 Underskrifter
    Skapad av Alen Jajeno