Till: Migrationsverket

Fayaz ska få stanna i Sverige!!

Hej!
Det här är Fayaz, jag har bott i Sverige ungefär 10 år. Jag har haft mycket uppe ner och även mådde psykisk dåligt under en period som ledde till att har gjort dåliga val! Jag har ändrat mig mycket sen dess och har blivit mycket bättre. Jag kanske lever mitt liv på ett eget sätt men är inga ond människa. Jag även har barn som jag älskar att leva med. Det blir otroligt svårt och jobbigt att lämna honom då barnen också behöver sin pappa.

Jag gör en namninsamling där ni kan även se att det är väldigt många som accepterar mig i samhället och vill att jag ska få bo här!

På grund av att jag har allt bevis för hur farligt det är för mig att bo i Afghanistan. Jag har varit med Afghansk soldat och just nu talibanerna som styr landet, dödar soldater. Men Sverige tycker att det är okej, skicka mig till Afghanistan och leva utan min barn.
Jag vill gärna att ni hjälper mig med en namninsamling som är den enda sätt kvar att kunna få stanna i Sverige!

2024-05-23 17:28:07 +0200