Till: Magnus Zetterberg/A-Train AB

Låt Lena få stanna hos oss

Kära Magnus och resten av A-Train AB!

Lena Allde är en kär kollega till oss och vi är mycket ledsna att hon inte får arbeta kvar. Vi har full förståelse för att företaget gör allt för att spara in pengar just nu och att samarbetet med Adecco är något ni har fått avsluta. Det vi önskar är att A-Train anställer Lena som receptionist. Går det inte att göra precis nu på grund av rådande omständigheter, så vill vi att hon anställs längre fram när det är möjligt.

Lena är en duktig, trevlig och professionell kollega som alltid glatt hälsar när man kommer till jobbet. Hon har varit mångas första möte med Arlanda Express på intervjuer och dylikt. Hon har lärt upp Malin så att hon också kan det mesta och kan hoppa in vid behov. Lena kan jobbet utan och innan, och kan också vara en del av vårt nya kundtjänstkoncept utöver att arbeta i receptionen.

Att företagets ansikte utåt är någon med kunskap och erfarenhet är viktigt för både kunder, konsulter, besökare och blivande kollegor.

2020-06-08 04:04:35 +0200

2020-05-25 13:52:39 +0200