Till: Alla ombud I Mp som får rösta

Rebecka Le Moine for språkrör

Vi stöttar Rebecka Le Moines kandidatur eftersom hon är en politiker som är ärlig, modig och kommunikativ. Hon lyckas ta människors klimatångest och omvandla den till politik som gör skillnad på riktigt, mycket tack vare sina kunskaper som biolog. Rebecka har potential att locka över alla som lämnat Miljöpartiet och nya väljare som bryr sig om klimathotet men inte röstar på Miljöpartiet för att partiet inte gör tillräckligt i klimatkrisenes elfte timme. Hon är förändringen vi behöver. Hon vågar säga den obekväma sanningen. Att vi måste ändra vårt sätt att leva och göra en rättvis klimatomställning. Och hon har lösningarna, som exempelvis att testa att införa basinkomst. Skriv under för att visa ditt stöd!

Rebecka har potential att locka över alla som lämnat Miljöpartiet och nya väljare som bryr sig om klimathotet men inte röstar på Miljöpartiet för att partiet inte gör tillräckligt i klimatkrisens elfte timme.

• Jag skrev under för den hittills bästa tjejen som kan vara språkrör förord som älskar djur skog och orättvisan världen.
  • För att miljöpartiet helt har tappat miljödelen ur sin politik. Jag kommer fortsätta rösta på vänsterpartiet så länge miljöpartiet inte bedriver en politik och har politiska företrädare som verkligen bryr sig om klimat och miljö. Rebecka skulle kunna få mig att rösta annorlunda.
  • Rebecka Le Moine är den partiledarkandidat som bäst kan representera Miljöpartiet och ta itu med de stora existentiella kriserna vi står inför. Ingen annan hade i nuläget bringat min röst till MP.

2021-01-03 23:25:25 +0100

2021-01-03 21:11:11 +0100