Till: Migrationsverket

Trump är trubbel - låt inte Donald komma in

Vi kan inte låta hatspridande extremister befläcka Sveriges rykte, Donald Trump ska inte få komma eller ens befatta sig med Sverige!

Donald Trump har stora drömmar om att bli USA:s president och han har gått från att ses som en pajas till att vara en av favoriterna. Trump är också känd för att säga minst sagt rasistiska saker, samtidigt han använder Sverige som ett positivt exempel i sin extrema retorik. Att bli sammankopplade med en person som säger att kvinnor endast finns till för att tillfredsställa män är knappast något ett land vill bli hopkopplat med.

Som svenskar vill vi inte vara hopkopplade med en man som bland annat tycker att mexikaner är tjuvar och våldtäktsmän.

Nu måste vi säga stopp! Vi kan inte låta Donald Trump känna sig välkommen i vårt land!

Källor:

Migrationsverket, Pyramidvägen, Solna