Till: Jag vill förhindra ett eventuellt utvisningsbeslut av min kollega och goda vän Adham.

LÅT ADHAM ASALYA STANNA

Visa att vi är många som tycker att Adham förtjänar att få stanna i Sverige. Då han är omtyckt av både kollegor och vänner.

Adham är 28 år gammal och är ett perfekt exempel på bra integration. Adham har bott i Sverige i 3 år och har acklimatiserat sig i svenska samhället bra och han talar bra svenska. Adham är färdigutbildad läkare från Palestina och brinner för att hjälpa andra människor . Just nu så jobbar Adham på ett hvb hem för barn med olika problematik i väntan på sitt tredje beslut från Migrationsverket. Adham har tillsvidareanställning och försörjt sig själv sen han kom till Sverige . Hela Adhams familj är bosatta i Sverige och är svenska medborgare. Adhams mål är att få jobba som läkare i Sverige där han kan hjälpa människor. Vi är oroliga för Adhams säkerhet då han kommer från Gaza i Palestina och det är väldigt oroligt där, så vi vädjar till migrationsverket att låta Adham stanna i Sverige. Hjälps oss hjälpa Adham genom att skriva under på att Adham borde få stanna i Sverige. DETTA ÄR SISTA CHANSEN ATT FÅ HJÄLPA ADHAM ATT FÅ STANNA I SVERIGE .

2021-02-11 22:07:31 +0100

2021-02-11 18:31:49 +0100