Till: Politikerna, Kära Folket

STOPPA, SKROTA"LVU"LAGEN SOM GER MÖJLIGHET TILL SOCIALTJÄNSTEN ATT KIDNAPPA DITT BARN

Kära Statsminister! Var snäll och Skrota "LVU"lagen, jag ska försöka skriva ner kortfattat med min invandrare svenskan varför; Socialtjänsten tvångsomhändertog mitt barn icke sakliga grunder från skolbänken stöd av "LVU"lagen utan barnets och min samtycke. Idag har jag ingen rätt att träffa med mitt 13 åriga dottern efter "LVU" lagen, fick prata korta minuter uppdelade på två gånger i månaden högst 20 minuter åt gången på nästan fyra månader, sammanlagt 50 minuter från och med 20200116. Varför jag förlorade mitt barn till social tjänsten vet inte än idag. Socialtjänsten Norrmalm i Stockholm säger till mig att ditt barn ljuger om illa behandlingen och övergreppen i skolan därför vi skall ha henne för psykiskt tvångs vård. Vilket jag polis anmälde övergrepp händelsen för utredning.
Idag socialtjänsten missbrukar LVU lagen och bortrövar barnen för oskäliga grunder. Jag önskar att ni tillsätter akut gransnings kommite som ser till att"LVU! lagen skrotas, stoppas omedelbart och barnen kommer hem till sina tillhörande familjer från familjehem företagandet vilket vissa socialsekreterarna äger företaget på andras namn själva där barnen blir psykiskt traumatiserade, misshandlade, slagen, våltagen tvångvårdas mot sin vilja som min dotter, kontakten bryts med sin egen biologiska familjen mm. Snälla STOPPA detta elenden. Socaltjänsten plockar barnen som om de plockar svamper ut iskogen sakta med säkert med lagens namn och tjänar stora pengar från staten. Tusentals barnen kan inte ha fel på, inte heller på deras föräldrar. NI KAN Granska socialtjänsten i grunden med evidens baserad tänkande jurister, filosofer, läkare, psykologer. NI har kunniga, duktiga, hederliga folk kring er och kan absolut inte vara svårt att utreda eländet med era experter.("expressens debatt 2018 socialtjänsten bygger sin verksamhet på hot", det verklig för att jag och min dotter har med socialtjänsten i helvetens liv) Barnen måste ha rätt till att leva med sina föräldrar. NI kan se till att Socialtjänsten inte missbrukar "LVU" lagen, förbryllar förvaltnindomstolen och kammarrätten missbrukar förtroenden hos mydigheterna med sina inbakade lögner. Jag hade starka bevis att mitt barn genomgår medicinska behandlingen rehabiliteringen samt smärtorna i huvudet som beaktades utreddes av höguppsatta läkarna På Karolinska sjukhuset och övertyggade att dottern behövde inte psykiskvård men ändå socialtjänsten stängde mitt barn ute att få rättaste behanlingen av Karolinska sjukhuset.SNÄLLA VÄDJAR ER "LVU" lagen slår hårt mot på barnen och föräldrarna där finns inget barnets bästa för, om ett barn gråter tills sömn, rycks bort mot sin vilja, inte illa behandlade hemma, är inte då fel?! Barnen och föräldrarna från exp. brist på omsorg, inte tillräckligt vård, ensamhet, invandrarbakgrund, fattigdom kläder, religion, kulturella skillnader, väder och vind mfl. tar aldrig slut socialtjänstens girighet, angrepp och anklagelser samt lyssnar aldrig varken barnet eller föräldrarna, matar oss med "LVU" lagen, beter sig som rättsliga ägande över ditt barn och föräldrar. Tar över styret och ställer till, kastar dig in i onda cirkeln. Agerar som bestämmande överlag/Gud som herre över dig och barnet. SNÄLLA STOPPA socialtjänstens övergrepp. Jag har förlorat mitt barn för att socialtjänsten tyckte att mitt barn ljuger om övergreppet i skolan vilket jag polis anmälde händelsen dagarna innan hon bortfördes av socialtjänsten till hemliga orten som idag vet inte var min käraste dottern bor tillsammans med främlingarana. Hon Vill komma hem och gråter tills sömn. Frågar mig varför socialtjänsten kidnappade henne och bortförde till främlingarna?? hon har inte gjort illa varken på sig själva eller andra?? hade inga avsikter heller. ambitiös flickbarn efter omständigheterna från fall olyckan jobbade skapligt bra. Hon tycker om matematik, natur ämnen och drömde om att bli medcin doktor forskare i framtiden, simmavilket hävdar socialtjänsten nu att orosanmälaren sade att hon skulle göra illa på sig, ta av livet vilket är lögn. Hon tycker om att leva, Vi skall inte behöva ha ett liv i helvete med lag missbruket av socialtjänsten. Sverige är ett demokratisk samhället vilket jag högt uppskattar.
Barn och föräldrar Min dotter var efter hjärnskakningen fysiskt traumatiserad och hade sin behandling vid Barnneurologiska mobila teamkliniken på Astrid Lindgrens Barnsjukhuset. Läkarna på sjukhuset gav inte sin samtycke och remiss till socialtjänsten att göra egna andra psykiska utredningar. Socialtjänsten på Norrmalm i Stockholm svarar inte på läkarnas telefon och läkarna är oroliga min dotters fysiska och psykiska traumatiserade situationen, svarar inte när jag ringer för att informera om läkarens oro om min dotters hälsa. Socialtjänsten hindrade och stängt av hennes behandling och rehabiliteringen på mobila team kliniken vilket utreddes hennes psykiskt måendet också. Socialtjänsten skulle göra sina egna så kallade tvångs neuropsykiatriska utredningar utan min och dotterns samtycke

VARFÖR MÅSTE STOPPAS, SKROTAS "LVU" LAGEN: De som tror på demokrati och mänskliga rättigheterna vill ha en lag och rätt för sin sida, de som inte vill bli av med sina barn för exp. från brist på "omsorgen" bris för vård eller utbildning, arbetslöshet, fattigdom, ensamstående, invandrare, ensamhet mm. Socialtjänstens lista tar aldrig slut, väder och vid. Grundlösa, icke sakliga grunder rycker med polisens våld kidnappar barnen medan de sitter i klassrummen eller på dagis eller hemmen. Vi tillsammans måste stoppa detta hemska omänskliga ingripanden vilket ger psykisk trauma och långvariga lidanden det datumet (2020 01 16) bortfördes mitt barn som är 13 år gammal flicka till hemliga orten och hemliga familj jourhem och kliniken där socialtjänsten tilltvingar henne att erkänna som icke normal barn, erkänna att hon är psykiskt störd för att hon ljuger om övergripandet i skolan vilket jag hade polis anmält händelsen för utredning. Vi måste skrota "LVU" lagen tillsammans för ett rättvis liv, trygghet och vardag. Socialsekreterarens rättighet att ta fram egenbegäran om psykiskt tvång vård på våra barn måste upphävas för gott. Socialtjänsten förbryllar förvaltningsdomstolen och kammarrätten och får tillståndet att operera på ditt barn som de gör på mitt barn. De lyssnar inte på föräldrarna och barnen, oftast föräldrarna har ingen kännedom alls heller som jag om orosanmälningarna som görs i hemlighet av skolpersonalen eller de som inte tycker om dig eller kan vara vem som helst som har rasistiska, narcistiska, lider med hat, svartsjukan, rasistiska självändamålet. Socialtjänsteman ringer dig säger att du behöver inte gå skolan och hämta ditt barn för att vi tagit ditt barn för gott. Mitt fall var det ett fysiskt övergrepp utav personal som jobbade i skolan vilket dagarna innan tvångsomhändertagandet polis anmälde personen(2020 01 09). Socialtjänsten hindrade polis utredningen och ärendet lagts ner av åklagaren. Min dotter är fortfarande gisslan hos socialtjänstens förvar och jag får inte träffa, inte får prata, två gånger om månaden får säga hej, hur mår du ingenting mer annars får inte höra hennes röst något mer.
KÄRA FOLK jag vänder mig till er och politiker; Om ni inte vill era barn eller barnbarnet ska det ha det så här som jag och min dotter i helvetesliv, var snäll till alla barn och hjälp de att ha ett dräglig gott liv med sina föräldrar som kan ta hand om sina barn med sina värmen och kärleken. Medverka och påverka att ändra lagen för ett mänskligt värdig liv. Barnen vill sluta gråta tills sömn. Våran kraft, förnuft och evidens baserade grunder räddar barnen från socialtjänstens lönsamma affärer och familjehem företagandet. Vi tillsammans agerar för at skrota "LVU" lagen med förnuftiga orädda politiker. Vi tillsammans STOPPAR och gör slut på socialtjänstens maktmissbruk. Våra barn är inte till salu för deras familjehem företaget.
Vi måste rädda våra barn tillsammans
Melissa Karabulut

Hur den kommer att överlämnas

personligen