2026-05-28 14:10:19 +0200
Hej igen!
Kommer med tråkiga nyheter.
Kommunen gav mig svar att ett sådant förslag skulle kosta ca 2,1 miljoner kronor. För att gör ett sådant tillhör krävs att man köper ALLA zoner (a,b och c). Det som kommunen strävar efter är att ändra kravet från Västtrafik att de endast behöver köpa fritidskort giltigt i en zon (antagligen zon c). Så med det sagt blir det inget ABC-fritidskort åt oss i VBG kommun. De vill ändra kravet då de inte vill lägga pengarna på en sådan satsning.
Tack för ert stöd, det har betytt mycket!