Till: Jag vill påverka politikerna!

Stoppa Försäkringskassans vårdslöshet!

Politikerna måste omstrukturera hela Försäkringskassan och det är Nu! Människor lider av försäkringskassans väldigt skeva sätt att jobba! Det måste bli ordning och reda inom Försäkringskassan och politikerna är dom som kan ta beslut om hur Försäkringskassan bör omstruktureras och utvecklas till hur vi faktiskt lever 2019. Systemet är uråldrigt och vi vill ha förändring NU!

Sluta skyll på varandra!
Ni måste gå ihop över blockgränserna! Ni måste se bort från era olikheter och åsikter. Ni ska ta ert ansvar ihop och komma med en gemensam förändring! För det är ert ansvar, Svenska folket har röstat in er alla i riksdagen av en anledning!

Människor lider och går på knäna! Människor lider psykiskt, fysiskt och ekonomiskt!

Försäkringskassan tar vaken beslut eller betalar ut pengar i tid. Dom ger olika budskap om ansökningar hela tiden. Deras kundservice var överbelastad större delen av sommaren.

Det värsta av allt är att dom ifrågasätter anledningen till varför folk söker sjukpenning och annat. Läkare som har flera års erfarenhet inom sitt yrke!

Hur den kommer att överlämnas

Jag tänker personligen överlämna denna i riksdagshuset!

2019-09-24 20:01:57 +0200

2019-09-23 12:46:23 +0200